یاتا هشدار می دهد که ترافیک مسافران هوایی حداکثر تا سال 2024 به سطح قبل از همه گیری باز نخواهد گشت – RT Business News

اتحادیه حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) این هفته اعلام کرد ، بحران کوید صنعت هواپیمایی جهانی را به چالش کشیده است تا برای بقا در سال 2020 بجنگد. این گزارش افزود که خسارات عظیم صنعت تا سال 2021 ادامه خواهد داشت.

“این بحران ویرانگر و بی امان است. شرکت های هواپیمایی هزینه های 45.8 درصدی را کاهش داده اند ، اما درآمد 60.9 درصدی کاهش یافته است. نتیجه این است که شرکتهای هواپیمایی امسال با از دست دادن خالص 118.5 میلیارد دلاری ، 66 دلار برای هر مسافر جابجا شده ضرر می کنند. این ضرر در سال 2021 به شدت 80 میلیارد دلار كاهش خواهد یافت. اما انتظار از دست دادن 38.7 میلیارد دلار در سال آینده جای تعجب نیست. “ الكساندر دو جونیك ، مدیر كل و مدیرعامل یاتا گفت.

خبر مرتبط  1٪ ثروتمندتر باعث انتشار بیش از دو برابر CO2 در نیمه فقیرترین بشریت می شود - Oxfam - RT Business News

او اضافه کرد: وی گفت: “ما باید مرزها را بدون ایمن و بدون قرنطینه دوباره باز کنیم تا مردم دوباره پرواز کنند. و با انتظار می رود که شرکت های هواپیمایی حداقل تا سه ماهه چهارم 2021 خونریزی داشته باشند ، فرصتی برای از دست دادن وجود ندارد. “

بر اساس یاتا، در برابر افت درآمد نیم تریلیون دلاری (از 838 میلیارد دلار در سال 2019 به 328 میلیارد دلار) ، شرکت های هواپیمایی هزینه های 365 میلیارد دلاری (از 795 میلیارد دلار در سال 2019 به 430 میلیارد دلار در سال 2020) را کاهش دادند.

“کتاب های تاریخ ، 2020 را به عنوان بدترین سال مالی صنعت ثبت می کند ، بدون هیچ یک. شرکت های هواپیمایی به طور متوسط ​​بیش از یک میلیارد دلار در روز هزینه های خود را نسبت به سال 2020 کاهش می دهند و همچنان زیان های بی سابقه ای را متحمل می شوند. اگر 173 میلیارد دلار حمایت مالی از سوی دولت ها نبود ، می توانستیم ورشکستگی های گسترده ای را شاهد باشیم. “ گفت دی جونیاک.

خبر مرتبط  اقتصاد اروپا در مسیر فراتر از بحران coronavirus ایالات متحده است - گزارش - RT Business News

در حالی که صنعت در سال 2021 عملکرد بهتری نسبت به سال 2020 خواهد دید ، “انتظار می رود راه بهبودی طولانی و دشوار باشد.” این انجمن هشدار داد که انتظار نمی رود حجم مسافران در اولین فرصت تا سال 2024 به سطح 2019 بازگردند ، بازارهای داخلی با سرعت بیشتری نسبت به خدمات بین المللی بهبود می یابند.

خبر مرتبط  عربستان سعودی سهم مالیات بر ارزش افزوده را به عنوان Covid-19 و منابع مالی پایین نفت فلج می کند - RT Business News

بیشتر بخوانید: رئیس Ryanair پس از 80٪ سقوط ترافیک هوایی ، قفل شدن دولت را با عنوان “خرابی” منفجر کرد

وی گفت: “خسارت مالی این بحران شدید است. حمایت دولت باعث شده شرکت های هواپیمایی تا این مرحله زنده بمانند. احتمالاً بیشتر از این لازم است که بحران بیش از آنچه کسی پیش بینی کرده باشد ، ادامه دارد. و باید به اشکال باشد که بار بدهی زیاد را که بالغ بر 651 میلیارد دلار شده است افزایش ندهد. “ د جونیاک گفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید