کارمندان ایر ایندیا پیشنهاد می کنند تا خط هوایی ملی را که دارای پول نقد است کنترل کنند – RT Business News
تعدادی از پیشنهادات برای شرکت حمل و نقل پرچم هند ، هند در حال مبارزه ارائه شده است ، از جمله یکی از طرف کارمندان این شرکت که خواهان سهام کنترل در این شرکت هواپیمایی هستند.
گروهی از کارمندان ایر ایندیا پیشنهاد خرید 51 درصد از شرکت حمل و نقل دولتی را ارائه دادند. طبق گفته مدیر بازرگانی ایر ایندیا ، میناکشی مالک ، هر کارمند باید حداقل 100000 روپیه (1360 دلار) به مناقصه کمک کند. وی گفت که 49 درصد باقیمانده توسط یک شریک مالی نگهداری خواهد شد.
“ما همیشه معتقد بودیم که Air India می تواند یک مجموعه سودآور باشد” مالک گفت ، “دولت بخش عظیمی از بدهی را برداشته است ، بنابراین ما فکر کردیم که چه کسی بهتر از ما؟ ما خط هوایی را از داخل می شناسیم. ما می دانیم که مشکلات کجاست مناقصه ای برای برد یا باخت نداریم. ما این کار را انجام می دهیم زیرا معتقدیم که می توانیم خطوط هوایی را به خوبی اجرا کنیم. “
گزارش شده است که پیشنهاد دیگری توسط گروه تاتا ارائه شده است که در اصل حدود 90 سال پیش این شرکت هواپیمایی را تأسیس کرد. تاتا ، صاحب جگوار لندرور ، سهام خود را در دهه 1950 به دولت هند فروخت.
همچنین در rt.com
هند می تواند سریعترین رشد اقتصادی آسیا در سال 2021 باشد – Nomura
Air India از سال 2017 هنگامی که نخست وزیر هند ، نارندرا مودی ، طرح فروش تمام یا بخشی از شرکت حمل و نقل بدهی را امضا کرد ، به فروش می رسد. علیرغم تلاش برای تخلیه سهام خود ، دولت در جذب یک پیشنهاد منصرف شده است.
این شرکت هواپیمایی از زمان ادغام سال 2007 خود با اپراتور داخلی شرکت هواپیمایی ایندیان سودآور نبوده و برای ادامه پرواز به پول مودیان اعتماد کرده است. مجموع بدهی شرکت بیش از 8 میلیارد دلار است.
ایر ایندیا که با نام هواپیمایی تاتا در سال 1932 آغاز به کار کرد و بعداً متعلق به دولت شد ، بیش از یک دهه است ضرر می کند. این شرکت که روزگاری به “ماهاراجا آسمانها” معروف بود ، سهم بازار خود را نسبت به رقبای ارزان قیمت در یکی از سریعترین رشد اما رقابتی ترین بازارهای هواپیمایی جهان از دست داده است. این شرکت هواپیمایی تقریباً 10 هزار کارگر استخدام می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید