چین طرح اعتباری جدید و جسورانه خودروهای برقی را راه اندازی کرد – RT Business News

پکن به تازگی خود را در بازارهای جهانی وسایل نقلیه الکتریکی پیش می برد ، یک طرح اعتباری جدید را که اساساً به شهروندان پرداخت می کند ، برای تبدیل سوئیچ ها به EVs ، پرداخت.

این هفته دنیای وسایل نقلیه الکتریکی با خبر از باتری جدید میلیونی در کارها ناراحت است ، اما یک نوآوری بسیار کم نظیر که اعلام شد این هفته می تواند پیامدهای جالبی را برای بخش EV داشته باشد. این ممکن است عناوین سکسی را ایجاد نکند ، اما شکل جدیدی از معاملات اعتباری EV که در پکن آزمایش می شود می تواند در عملکرد بازارهای خودروهای برقی تحول ایجاد کند.

“تسلا با فروش اعتبارهای نظارتی در Q1 2020 حدود 354 میلیون دلار ساخته است.” الکتروک گزارش شده این هفته “فیات کرایسلر و جنرال موتورز ، در میان دیگران ، میلیاردها دلار اعتبار CO2 در سال خریداری می کنند تا از پرداخت جریمه خودداری کنند.” علیرغم این واقعیت که دولت ترامپ در حال از بین بردن قوانین اقتصاد سوخت که شامل اعتبارات گازهای گلخانه ای است ، تسلا شاهد تقاضای زیادی برای اعتبارات آنها در سطح فدرال بوده است. حتی بدون این اعتبارات فروش گازهای گلخانه ای ، “تسلا بیش از 2 میلیارد دلار از فروش اعتبارات زیست محیطی در طی این سالها ساخته است ، اما بیشتر آنها از اعتبارات ZEV از ایالت های CARB – عمدتا کالیفرنیا” تشکیل شده است. “ Electrek گزارش در مقاله جداگانه ژوئن گذشته




همچنین در rt.com
جدیدترین رقیب تسلا در حال طوفان سهام بازار است



چین به وضوح توجه زیادی به آنچه اتفاق می افتد با تقاضای زیاد برای اعتبارات EV برای محیط زیست در بازارهای غربی است ، و این هفته بورس زیست محیطی پکن راه اندازی شد “یک سیستم اعتباری مشابه برای مجبور کردن افراد برای رانندگی یک ماشین برقی ، یا اجتناب از رانندگی به طور کلی.” همانطور که الکتروک توضیح می دهد ، “هزینه های انتشار کربن معمولاً توسط شرکت ها معامله می شود. اما برنامه تلفن همراه مبادله پکن به صاحبان خودروهای شخصی این امکان را می دهد تا یک حساب کاربری ایجاد کنند و اعتبار خود را جمع کنند. “

Xinhua Net ، منبع خبری دولتی چین ، گزارش داد این هفته که این “راه حل جدید خنثی کربن انگیزه مستقر در بازار را تشویق می کند تا صاحبان خودرو را تشویق به کاهش دفعات رانندگی کنند و به شرکت ها اجازه می دهد سهمیه انتشار را ذخیره کنند که توسط صاحبان خودرو صرفه جویی می شود.” در این مقاله همچنین به مصاحبه ای با وانگ Huijun ، معاون اجرایی مبادله ، اشاره شده است که توضیح داده است “متوسط ​​انتشار دی اکسید کربن روزانه برای خودروهای برقی 0.83 کیلوگرم است ، در حالی که یک وسیله نقلیه دارای سوخت با موتور بیش از 1.2 لیتر ، روزانه 2.58 کیلوگرم دی اکسید کربن تخلیه می کند.”

به گفته شین هوا ، او در ادامه سخنان خود را بیان كرد “اگر راننده نتواند حدود 200 روز در طی دوره سه ساله رانندگی كند ، می تواند میزان انتشار كربن را به میزان 1 تن كاهش دهد. مقامات شهرداری امیدوارند که با هدف کاهش انتشار کربن به میزان 1 میلیون تن در مدت سه سال ، 1 میلیون صاحبان اتومبیل را در سطح شهر به کمپین یک تنی برسانند. “

در اصل ، دولت چین به شهروندان پرداخت می کند که از موتورهای احتراق سنتی به وسایل نقلیه برقی سوق دهند یا اصلاً رانندگی نکنند. هدف پکن برای تبدیل 1 میلیون صاحبان خودرو در شهر برای شرکت در کارزار 1 تنی ، یک هدف والا است ، اما کمتر از یک سوم رانندگان شهر را نشان می دهد ، زیرا “پکن یکی از 11 شهر چین بود که تا پایان سال 2019 بیش از 3 میلیون اتومبیل در جاده داشت.”

“با استفاده از” بستر مسافرتی سبز پکن “، رانندگان جداگانه یک دستگاه هوشمند را برای ردیابی رفتار کاهش انتشار کاربر نصب می کنند.” به گزارش Electrek. “تولید گازهای گلخانه ای در یک حساب افزایش می یابد ، و اعتبار ایجاد می کند. سپس سایر افراد یا شرکت ها (از جمله بانک ها و شرکت های بیمه) اعتبار خود را برای پول نقد خریداری می کنند. “ شرکت کنندگان شاهد هجوم عظیمی از پول نقد نخواهند بود – در واقع آنها به طور متوسط ​​کمتر از یک دلار در روز می کنند. اما در طول سال ، شرکت کنندگان می توانند با اضافه شدن این اعتبار ، چند صد دلار یا بیشتر درآمد کسب کنند.

خبر مرتبط  هند برای صدها شرکت آمریکایی که واشنگتن می خواهد از چین فرش قرمز بگذارد - گزارش - RT Business News




همچنین در rt.com
تسلا می تواند امسال یک باتری میلیون مایل راه اندازی کند



درست است که این برنامه کاملاً جدید نیست. همانطور که Electrek اشاره می کند ، “Metro Mile و سایر ارائه دهندگان بیمه در ایالات متحده برنامه های مشابهی ارائه می دهند که از دستگاه های متصل برای نظارت بر رانندگی استفاده می کنند” و پکن قبلاً بخش هایی از این سیستم را برای چند سال در اختیار داشته است ، مانند سکوی بیمه اتومبیل آنها که برای ردیابی رفتار رانندگی استفاده می شود. اما آنچه پکن در این هفته راه اندازی کرد از این نظر بی نظیر است “نه تنها صورتحساب بیمه شما را کاهش می دهد ، بلکه به شما می پردازد که به هیچ وجه رانندگی نکنید و در یک وسیله نقلیه آلایندگی صفر قرار نگیرید.”

در حالی که اغلب اروپا به عنوان مقر EV در جهان تصور می شود و تسلا ، مشهورترین شرکت EV در جهان است که در ایالات متحده واقع شده است ، چین این کشور را به دست می گیرد. پکن مدتی است که در حاشیه بخش وسایل نقلیه برقی قرار دارد و همه اینها کنترل بازارهای EV است. راه بازگشت در سال 2018 Oilprice گزارش داد که “چین بطور غیر مستقیم بازارهای EV را کنترل می کندبه دلیل انحصار تقریباً در سطوح مختلف زنجیره تأمین ، مهمترین آنها در مورد باتری های لیتیوم یون است.

خبر مرتبط  کویت برای پرداخت حقوق عمومی پول ندارد - RT Business News

در آن زمان Oilprice گزارش داده است “چین حدود دو سوم از باتری های لیتیوم یونی کل دنیا را تولید می کند ، رایج ترین نوع باتری مورد استفاده در وسایل نقلیه برقی. علاوه بر این ، این باتری های بسیار با ارزش 40 درصد از ارزش خودروها را به خود می گیرند. به نظر می رسد ، اروپا هنگام تولید باتری های لیتیوم یونی ، قادر به رقابت با چین نیست. در حقیقت ، در حال حاضر کل قاره فقط 1 درصد از بازار را در اختیار دارد. “ به همین دلیل شرکت های EV در سراسر جهان کل تولید خود را به چین منتقل می کنند.

خبر مرتبط  آیا این حباب بازار سهام - واقعی مک کوی است؟ RT's Boom Bust تحقیق می کند - اخبار تجاری RT

این نوآوری در بازار اعتباری فقط راه دیگری است که پکن در جایگاه خود در خط مقدم بخش EV تأمین می کند.

این مقاله در ابتدا در منتشر شد Oilprice.com