هواپیمای حامل پرچم مالت 80 تن خلبانان را پس از شکست در مذاکرات در میان بحران کورو ویروس آتش گرفت – RT Business News

هنگامی که کرونا ویروس کشنده در بخش هواپیمایی هجوم آورد ، هوای مالت می تواند 108 از 134 خلبان خود را پس از آنکه نتوانسته است زمینه مشترک جبران حقوق و دستمزد با اتحادیه خلبانان را پیدا کند ، از کار خود خارج کند.

هواپیمایی بزرگ مالتی مجبور شد ناوگان خود را در ماه مارس درست مانند بیشتر خطوط هوایی جهان به دلیل بسته شدن مرزها در اثر وقوع coronavirus به زمین اندازد. تلاش برای ادامه این بحران که می تواند بیش از 130 میلیون یورو (141 میلیون دلار) خسارت برای این شرکت در آغاز فصل تابستان به بار آورد ، ایر مالت این ماه را برای اعطای خلبانان به حداقل درآمد یورو پیشنهاد داد. ماهانه 1،200 (1300 دلار) حتی اگر آنها مجبور به اقامت در خانه بمانند تا تمام کارمندان را روی کتاب نگه دارند.




همچنین در rt.com
همه گیر کروناویروس برای هزینه های هواپیمایی جهانی 314 میلیارد دلار درآمد – IATA



خبر مرتبط  ایالات متحده بهتر است قبل از ممنوعیت واردات از چین ، به مسئله "کار برده" خود نگاه کند

با این حال ، جبران خسارت به سختی با یک حقوق متوسط ​​قابل مقایسه نیست ، و باعث می شود اتحادیه های محلی به نمایندگی از خلبانان پیشنهاد را رد کنند. این انجمن همچنین با انتقاد از هوای مالتا از آنچه که به نظر می رسد رفتار ناعادلانه است ، گفت که سایر کارمندان مجبور بودند از مبلغ خواسته شده برای خلبانان ، حقوق کمتری از حقوق خود را بدهند. براساس رسانه های محلی ، مأموران اول تا 80،00 یورو (87،000 دلار) درآمد دارند ، در حالی که حقوق کاپیتان از 90،000 تا 140،000 یورو است.

بیشتر بخوانید





با توجه به شدت گرفتن این ردیف و حتی عصبانیت از انجمن كابین خلبان اروپا جنجال برانگیز شد ، وزیر اقتصاد ، سیلویو شمبری ، اتحادیه محلی را به تلاش برای “ربودن” هوای مالت بر سر امتناع از تحقق شرایط متهم كرد و افزود: این شركت كارمندان دیگری نیز دارد. مراقبت از

خبر مرتبط  چین برای آزمایش یوان دیجیتال از طریق بستر سلام و احتیاط با بیش از 550 میلیون کاربر - RT Business News

رسانه های محلی گزارش می دهند ، با وجود اینکه برخی از کارمندان قبلاً مایل به پذیرش آنچه ارائه شده بود ، اکنون شرکت هواپیمایی تصمیم گرفته است که گزینه را از جدول خارج کند و از روز سه شنبه قصد دارد فقط 26 خلبان را نگه دارد ، در حالی که سایرین بدون هیچ گونه جبران خسارت می توانند آزاد شوند. این تصمیم در ابتدا قرار بود در ماه مه مؤثر باشد ، اما این شرکت اعلام کرد که هیچ انتخابی باقی مانده است.

“ALPA فرصت های مختلفی برای پذیرش پیشنهاد شرکت داده شده است ، که همه رد شد ، بنابراین منجر به این شد که این شرکت مجبور شود خدمه پرواز را به یک سطح متناسب با عملیات فعلی کاهش دهد ، که این امر برای یک دوره غیرقابل توصیف پایدار خواهد بود. ،” آ سخنگوی هوا مالت روز شنبه ، به نقل از تایمز مالت ، گفت.

خبر مرتبط  پیتر شیف هشدار می دهد - دلار آمریكا ، به معنای واقعی کلمه BOMB است که می تواند هر روز از بین برود

بحران Covid-19 صنعت هوانوردی جهانی را به شدت سخت کرده است و شرکت ها را مجبور می کند ظرفیت پرواز را کاهش دهند و برای حفظ زندگی خود تلاش کنند. در حالی که برخی از شرکت های هواپیمایی در ایالات متحده انتظار دارند برای حفظ نیروی کار خود از کمک های مالی دولت استفاده کنند ، برخی دیگر مجبور بودند اخراج های گسترده ای را آغاز کنند که در برخی موارد 90 درصد کارمندان را تشکیل می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید

پاسخی بگذارید