هند – اخبار تجاری RT

در حالی که تسلا به رقابت برای سلطه کامل وسایل نقلیه الکتریکی ادامه می دهد ، فرصت بزرگ بعدی بازار ممکن است در هند باشد.

هند برنامه های عمده ای برای توسعه بازار وسایل نقلیه الکتریکی شبه قاره ترافیک و دود گرفته در پیش دارد. همین هفته گذشته ، وزارت صنایع سنگین هند دعوت ابراز علاقه (EoI) به بخش خصوصی را منتشر کرد “برای راه اندازی ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در بزرگراه های اصلی و بزرگراهی موجود و آتی که در طول و عرض کشور جریان دارند” طبق گزارش این هفته توسط Money Control. این بخشی از برنامه فوق العاده بلند پروازانه کشور برای ایجاد یک شبکه شارژ EV در مقیاس بی سابقه یک ایستگاه در هر 25 کیلومتر (تقریباً 15.5 مایل) است. این زمینه سرمایه گذاری حاصلخیز و بازار تا حد زیادی دست نخورده ، البته از چشم تسلا که اخیراً درگیر اشکال سلطه جهانی در بازارهای EV است ، فرار نکرده است. اخیراً ، این شرکت همه موارد را به عهده گرفته است بخش EV چین به عنوان یک بازار داخلی در حال کاهش داخلی ، شاهد مجموعه ای از شرکتهای یکبار امیدوار کننده بوده ایم. کارخانه جدید تسلا در شانگهای “در شش ماه گذشته سدان های برقی فوق العاده محبوب مدل 3 را خنثی کرده و شرکت را در بالای جدول فروش منجنیق قرار داده و فشار را بر رقبای محلی پول نقد تنگ کرده است” بلومبرگ تابستان امسال گزارش داد در حالی که به طور کلی بازار EV چین رو به زوال است ، حضور سلطه گر تسلا در بازار این کشور فقط رشد کرده است. “تسلا ، فقط در عرض نیم سال ، یک قطعه سنگین از آن پای کوچک شده را گرفت – و قسمت آن بزرگتر می شود.”

و برنامه های تسلا با چین متوقف نمی شوند – حتی نزدیک هم نیستند. “جاه طلبی های جهانی تسلا تا سال 2030 به 20 میلیون وسیله نقلیه می رسد” CNBC گزارش شده در روز پنجشنبه. “من نمی گویم با اطمینان 20 میلیون وسیله نقلیه خواهیم زد ،” ایلون ماسک ، مدیر عامل تسلا در تماس تلفنی روز چهارشنبه با تحلیلگران و سرمایه گذاران گفت. “اما به نظر می رسد که رسیدن به آن هدف خوبی نیست زیرا این بدان معنی است که ما سالانه یک درصد از ناوگان جهانی را جایگزین می کنیم.”




همچنین در rt.com
هند ممکن است به زودی به مرز بعدی خودروی تسلا – الون ماسک تبدیل شود



خبر مرتبط  "بدهی سمی" در شرف پایان دادن به "بازی انحصار" آمریکایی است

غول EV مستقر در کالیفرنیا در تلاش برای دستیابی به آن هدف عالی و عالی ، در حال ساخت نیروگاه های جدید در آستین ، تگزاس و براندنبورگ آلمان است و همچنان به افزایش ظرفیت و مقیاس کارخانه فوق الذکر شانگهای چین ادامه می دهد. و اکنون ، چشم های این شرکت به جواهر تاج جدید معطوف شده است: هند.

خبر مرتبط  آمار و ارقام صنعت به RT - RT Business News گفتند که کمکهای مالی گسترده در ایالات متحده امری اجتناب ناپذیر اما بهبودی که هنوز یک رویای دور از ذهن بوده است

طبق گزارش CNN ، اگر تسلا قاطعانه وارد بازارهای هند شود ، همانطور که در نظر گرفته شده است ، هند می تواند در کمتر از ده سال تا ده درصد از کل تقاضای تسلا را تشکیل دهد. این تلاش های مشتاقانه هند برای افزایش استفاده از EV در شبه قاره بسیار تسهیل خواهد شد. جاه طلبی این کشور برای قرار دادن یک ایستگاه شارژ در هر 25 کیلومتر در امتداد آزادراه های کشور تنها یک جنبه عالی از آنها است برنامه “تصویب سریعتر و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی (FAME)”.

با وجود همه این مزایا ، اگر تسلا تلاش کند بیش از حد بزرگ شود و به سرعت به هند وارد شود ، خطر پرواز بیش از حد به خورشید را دارد. دارایی های مایع یک نگرانی عمده است. اگرچه تسلا پنجمین سه ماهه متوالی خود را در روز چهارشنبه با رنگ مشکی گزارش کرد ، اما هزینه های عملیاتی این شرکت سر به فلک کشیده است زیرا آنها جاه طلبانه به بازارهای جدیدی هجوم آورده و مجموعه ای از کارخانه های جدید را توسعه داده اند. طبق گزارش سی ان ان ، این هزینه ها “33 درصد جهش کرد و به بیش از 1 میلیارد دلار رسید.”




همچنین در rt.com
هند علی رغم بیماری همه گیر COVID-19 ، بالاترین میزان ورود سرمایه را به خود دیده است



خبر مرتبط  Cineworld این هفته تمام سینماهای ایالات متحده و انگلیس را تعطیل می کند و 45000 شغل را در معرض خطر قرار می دهد - RT Business News

و سپس آن مشکل کوچک مزاحم دیگر وجود دارد: COVID-19. همه گیری تقریباً هیچ بخش اقتصادی را بدون آسیب نگذاشته و EV نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر اساس Hindu BusinessLine، در همان هفته ای که هند EoI خود را برای سرمایه گذاری در ایستگاه شارژ منتشر کرد ، یک شعبه دیگر دولت اعلام کرد که مقامات انتظار دارند تاخیرهای جدی در توسعه بازار ملی EV به دلیل قطع شدن موارد همه گیر ویروس کرونا رخ دهد. بخش رتبه بندی و تحقیقات هند گفت که “مقرون به صرفه بودن و اولویت های دولت در احیای صنعت خودرویی که در غیر این صورت رنج می برد ، می تواند تمرکز را از EV به طور موقت منتقل کند” BusinessLine گزارش داد.

این مقاله در اصل در تاریخ منتشر شد Oilprice.com