نفت دریایی در آستانه فروپاشی است – RT Business News

لغو پروژه ، کاهش هزینه ها ، تعطیلی خوب: مشکلات و معضلاتی که باعث تولید نفت در ساحل می شوند نیز به خارج از کشور گسترش یافته اند.

و در حالی که اثرات همه گیر Covid-19 در حفاری های ساحلی ممکن است در اینجا و آنجا که حفاری ارزان است ، از بین برود ، ممکن است آنها برای ساحل طولانی تر بمانند.

علیرغم پیشرفت های عمده شرکتهای نفتی در بخش هزینه ، حفاری های دریایی اغلب گران تر از حفاری های دریایی هستند ، مهم نیست زیرا روند استخراج پیچیده تر است. اینها هزینه هایی هستند که شخص نمی تواند آنها را کاهش دهد یا آنها را فراموش کند. معنای این مسئله در شرایط فعلی این است که روغن دریایی ممکن است بیشتر از روغنهای ساحلی رنج ببرد.

در دریای شمال ، تقریباً یک سوم نفتی که در قفسه قاره انگلستان مانده است دیگر برای استخراج اقتصادی نیست. مطالعه یافت براساس آن ، با هر بشکه نفت خام برنت 45 دلار در هر بشکه ، 28 درصد از نفت غیر اقتصادی بود. اما برنت تا ماه ها 45 دلار با بشکه معامله نکرده است و اگر بخواهیم به تحلیلگران نفت باور کنیم ، احتمالاً تا پایان امسال حتی به 40 دلار در هر بشکه نمی رسد. این بدان معنی است که بیشتر نفت غیر اقتصادی خواهد بود ، و نه فقط در دریای شمال.




همچنین در rt.com
یک سناریو کابوس برای روغن دریایی



در بخش آمریکایی خلیج مکزیک ، بیکر هیوز در جدیدترین گزارش هفتگی خود برای دکل دنده تعداد دکل فقط 12 عدد را گزارش کرد. این پایین از 22 مارس و 19 آوریل. اسکات کارپنتر فوربز یادداشت این پایین ترین تعداد دکل هفتگی در ده سال بود. و بعید نیست در صورت ماندن قیمت ها در جایی که هستند ، تعداد دکل ادامه یابد. در همین حال ، سکوهای تولید نیز خاموش می شوند.

خبر مرتبط  مازوت روسی در ایالات متحده محبوب است - RT Business News

مرتبط: نفت 30 دلار به اندازه کافی برای شیل ایالات متحده کافی نیست

هنگامی که دریل های شیل شروع به تعلیق در تولید کردند زیرا قیمت های موج شکن آنها بالاتر از هزینه های تولید هر بشکه نفت در بیشتر مناطق پسته های شیل آمریکا بود ، این نگرانی وجود داشت که برخی از تولیدات ممکن است برای همیشه از بین برود. در مورد تولید خارج از کشور نیز همین مسئله است. روزنامه وال استریت گزارش داد ماه گذشته که تولیدکنندگان در خلیج فارس تولید خود را متوقف می کنند ، و بسیاری می ترسند که ممکن است سالها قبل از بازگشت این تولید طول بکشد. آنچه در خلیج مکزیک اتفاق می افتد ، در جاهای دیگر نیز اتفاق می افتد ، و تولید کنندگان تحت فشار تقاضای فلج شده قرار دارند.

بیشتر بخوانید





“من احساس می کردم سه هفته پیش یک دستگیره خوب در آن (فعالیت 2020) داشتم ، اما اکنون نمی دانم ،” یک مدیر اجرایی صنعت گفت WorkBoat در اواسط ماه مارس. “آنچه من در این صورت به شما می گفتم این است که براساس آنچه که در طول سال 2019 دیدیم ، و حتی در آغاز سال جاری ، فعالیت در آب های عمیق در حال افزایش بود ،” مدیر اجرایی عملیات اپراتورهای ساحلی جکسون گفت.

حقیقت این است ، هیچ کس نمی دانست که چنین چیزی اتفاق می افتد. صنعت نفت هم از جنگ قیمت و هم از همه گیر بی خبر نبود و هنوز هم از این ضربات روبرو نیست. به گفته ریستاد انرژی ، در بخش فراساحل ، سه چالش اصلی وجود دارد: افت شدید خدمات و تجهیزات میدان نفتی فراساحلی ، آسیب پذیری مالی و ظرفیت بیش از حد ، جسیکا استامپ مجله Offshore گزارش داد ماه گذشته.

خبر مرتبط  Boeing برای پایان دادن به تولید 747 Jumbo Jet پس از 50 سال - RT Business News

اینها به هیچ وجه مختص به خارج از کشور نیستند اما ممکن است در آنجا عواقب شدیدتری به دنبال داشته باشند: تأیید به اجرای برجام طول می کشد ، این بدان معناست که تأخیر پروژه فعلی – و لغو آن – اگر به طور دائم نباشد ، می تواند سال ها رشد تولید دریایی را تحت تأثیر قرار دهد. .

سپس ورشکستگی وجود دارد. به گفته ریستاد انرژی ، همه گیر Covid-19 می تواند به افت 5 میلیارد دلاری در خرید خدمات میدان نفتی در اروپا منجر شود – قاره ای که تقریباً تمام زیرزمین های نفتی خود را استخراج می کند – این بدان معناست که یک پنجم از ارائه دهندگان این خدمات می توانند از این طریق استفاده کنند. و اروپا تنها جایی نیست که بیشتر از همه یا بیشتر از تولید نفت در خارج از کشور حساب می شود.

مرتبط: آیا معامله گران نفت اصول را رها کرده اند؟

بسیاری از مناطق مرزی ، به ویژه در آفریقا و آمریکای جنوبی ، به دلیل بحران دچار مشکلاتی خواهند شد که به نظر می رسد IHS Markit 14 درصد از تقاضای نفت را در این سه ماه از بین ببرد. این حدود 14 میلیون بشکه در روز است که براساس تقاضای نفت 2019 در حدود 100 میلیون بشکه در روز است. دیگران بدبین تر هستند. BP انتظار دارد کاهش تقاضا در سه ماهه دوم 16 میلیون بشکه در روز. ریستاد تخمین ها تنها در ماه آوریل ضرر و زیان را به حداکثر 27 میلیون بشکه در روز می رساند ، و Trafigura ضرر تقاضای آوریل را 35 میلیون بشکه در روز می بیند.

خبر مرتبط  سخنگوی خلبان به Boom Bust می گوید - بوئینگ از راه های مختلفی بیش از یک مورد خراب است - RT Business News




همچنین در rt.com
اوپک + می تواند جلسه بعدی این هفته را برای تصمیم گیری در مورد کاهش تولید نفت خام برگزار کند



نفت خارج از ساحل تقریباً یک سوم کل جهان را تشکیل می دهد. تمایل به استخراج نسبت به روغنهای ساحلی نسبت به روغنهای ساحلی گرانتر است ، اما ماندگاری بیشتری نسبت به روغنهای غیرمجاز ساحلی دارد. یک بخش کامل از خدمات میدان نفتی منحصراً بر روی حفاری و تولید دریایی متمرکز شده است. بسیاری از شرکت های موجود در آن بخش ممکن است از بحران جان سالم به در برند.

و پس از آن عواقب گسترده تر اقتصادی از بحران نفت دریایی رخ می دهد. برای مناطقی مانند برزیل و خلیج گینه ، تأخیر و انصراف پروژه در پروژه های برون مرزی ، که به طور ناگهانی برای توسعه بسیار گران شده اند ، به معنای مشکل اقتصادی در بالای درآمدهای نفتی ضعیف به دلیل قیمت های بین المللی است.

دفعه گذشته ، روغن دریایی از لاغر بحران ، مقرون به صرفه تر و با ترمزهای پایین تر ، حداقل در میان ابرمجازها ظاهر شد. ما هنوز شاهد این هستیم که صنعت چگونه از این بحران پدید خواهد آمد.

توسط ایرینا اسلاو برای Oilprice.com