ناوگان حمل و نقل با LNG می تواند در این دهه دو برابر شود – RT Business News

سفارشات کشتی های دارای LNG در حالی افزایش می یابد که شرکت های حمل و نقل جهانی در حال گرم شدن به ایده استفاده از LNG به عنوان سوخت حمل و نقل تمیزتر هستند.

اولین کانتینر کشتی بسیار بزرگ جهان با سوخت LNG اوایل این ماه کارخانه کشتی سازی صنایع سنگین هیوندای سامهو را ترک کرد تا به کشتی شرق اقیانوس آرام سنگاپور ، یکی از بزرگترین دارندگان کشتی جهان تحویل شود. این فقط قلمی است که می تواند در آینده به موجی از کشتی های مجهز به گاز LNG تبدیل شود. یکی از رویدادهای بزرگ امسال که در سر و صدای اطراف بیماری همه گیر ویروس کرونا گم شد ، ورود به نیازهای جدید با میزان انتشار گازهای گلخانه ای بود که توسط سازمان بین المللی دریانوردی تهیه شده بود. پالایشگاه ها برای قوانین انتشار IMO 2020 آماده می شدند و تولیدکنندگان LNG نیز همین کار را داشتند ، و ظرفیت خود را در پیش بینی این منبع جدید تقاضا افزایش می دادند. و سپس همه گیری منفجر شد و تقاضا برای همه و هر نوع سوخت را خرد کرد.

با این وجود روند طولانی مدت ادامه دارد: در فوریه امسال ، SEA-LNG ، یک نهاد چند صنعت ، گفت که کشتی های LNG با سفارش 50٪ در 12 ماه افزایش یافته است. این سازمان به نقش LNG در انتقال از سوخت های فسیلی به انرژی های تجدیدپذیر و رشد زیرساخت های تأمین LNG در بنادر جهانی اشاره کرد. اکنون ، یکی از صاحبان صنعت LNG گفته است که ناوگان جهانی کشتی مجهز به LNG طی ده سال آینده دو برابر می شود.




همچنین در rt.com
روسیه اولین محموله نفت قطب شمال را به چین تحویل می دهد



خبر مرتبط  متشکرم ، بروکسل! اکنون لهستان می تواند خط لوله گاز خود را با هزینه مالیات دهندگان اتحادیه اروپا - RT Business News

رویترز در اوایل این هفته 80،000 کشتی ثبت شده در سطح جهان ثبت کرده است ، اما کمتر از 400 مورد از آنها با LNG نیرو می گیرند. این یک قطره در سطل است. طبق گفته رئیس بانکرینگ جهانی LNG در پتروناس ، شرکت انرژی دولتی مالزی ، تا سال 2030 ، تعداد کشتی های مجهز به گاز LNG می تواند به 1000 کشتی برسد.

علاوه بر اروپا ، که در حال حاضر پیشرو در استفاده از LNG به عنوان بنکر است ، مالزی و سنگاپور نیز تقاضا برای افزایش سوخت پاک تر را طی سالهای آینده افزایش خواهند داد.

ترافیک دریایی مالزی و سنگاپور یکسان است. فقط در تنگه مالاکا سالانه بیش از 80000 ترانزیت انجام می شود ، بنابراین این یک بازار بزرگ برای خدمات رسانی است. “ Mohd Rafe محمد راملی در یک رویداد صنعتی گفت.

وی افزود قیمت و همچنین استانداردهای آلایندگی نیروی محرکه این افزایش خواهد بود. این ممکن است چیزی نباشد که برخی از تولیدکنندگان LNG با هزینه بالاتر در حال حاضر می خواهند بشنوند ، اما در واقع قیمت سوخت فوق العاده سرد برای تقاضای طولانی مدت آن بسیار مهم ارزیابی می شود.

الکس فوربس از Petroleum اکونومیست گزارش داد ، در اجلاس مجازی Gastech هفته گذشته ، هم فروشندگان و هم خریداران توافق کردند که اگر LNG نقش اصلی را در انتقال از انتشار زیاد به پایین دارد ، قیمت باید درست باشد. بزرگترین فرصت برای LNG در این نمایش جایگزینی برای ذغال سنگ در آسیا است. اما این جایگزینی فقط در صورت ارزان بودن LNG اتفاق خواهد افتاد.

خبر مرتبط  متخصص هواپیمایی سفر به Boom Bust گفت - صنعت هواپیمایی به زودی بهبود نمی یابد و هرگز یکسان نخواهد بود - RT Business News




همچنین در rt.com
صادرات LNG آمریکا بیش از 50٪ سقوط می کند



به نظر می رسد همین امر در مورد تقاضای بلند مدت از بخش حمل و نقل نیز صادق باشد. CMA CGM Tenere – VLC با سوخت LNG به سفارش شركت اقیانوس آرام اقیانوس آرام – اولین كاری است كه از شش کشتی کانتینر دار بسیار بزرگ ساخته می شود و توسط صنایع سنگین هیوندای سامهو برای شرکت حمل و نقل سنگاپور ساخته شده است. اولین مورد توسط شرکت حمل و نقل کانتینر فرانسوی CMA CGM اجاره می شود. بقیه – توسط BHP Billiton. موارد دیگر دنبال خواهد شد زیرا گزینه های کمی برای حمل و نقل برای حمل و نقل باقی مانده است: با وجود ظرفیت های جدید زیادی که در LNG به جریان می افتد ، احتمال اینکه قیمت ها به اندازه کافی پایین بمانند تا انگیزه سفارشات بیشتر کشتی های مجهز به LNG وجود داشته باشد ، وجود دارد.

با این حال همه از این راضی نیستند. گزارشی از یک اتاق فکر زیست محیطی که در اوایل سال جاری منتشر شد ، هشدار داد که LNG به دلیل متان ساطع شده ، در واقع کثیف تر از سوخت دیزل است. در واقع ، متان گاز گلخانه ای بسیار قوی تری نسبت به دی اکسید کربن است ، اما پس از انتشار در اتمسفر ، با سرعت بیشتری پخش می شود و این باعث می شود اثر آن کوتاه مدت باشد.

علی رغم چنین مخالفت هایی ، شرکت های بیشتری در کشتی LNG سوار می شوند ، نه تنها برای اثبات اینکه از محیط زیست آگاه ترند. BHP Billiton ، غول معدنکاری ، نمونه ای از این موارد است. معدن دار برتر جهان پنج کشتی فله برقی LNG را از حمل و نقل شرقی اقیانوس آرام برای حمل سنگ آهن از استرالیا به چین اجاره کرده است.

خبر مرتبط  UBS در مورد طلا "بسیار صعودی" است زیرا بانک انتظار دارد قیمت شمش افزایش یابد - RT Business News

“هنگامی که این شناورها در سال 2022 تحویل شوند ، تمیزترین و کارآمدترین کشتی ها در کل ناوگان حمل و نقل فله خشک خواهند بود” رئیس اجرایی شرکت حمل و نقل مستقر در سنگاپور در اظهارنظر درباره اخبار گزارش شده توسط فایننشال تایمز گفت. EPS در انتظار تقاضای آینده کشتی های دارای سوخت LNG را به ناوگان خود اضافه می کند.

آیا روزی می توان همه یا بیشتر صنعت حمل و نقل جهان با استفاده از کشتی های مجهز به گاز LNG فعالیت کرد؟ این یک امکان مشخص است ، به ویژه با توجه به سرعت پیشرفت در کشتی های مجهز به باتری. بدون شک مخالفت باقی خواهد ماند و حتی احتمالاً تشدید خواهد شد. اما تقاضای سوخت تمیزتر برای جایگزینی گازوئیل نیز وجود خواهد داشت. بنابراین ، برای صنعت تولید LNG ، حمل و نقل می تواند در آینده ای نه چندان دور به یک منبع مهم درآمد تبدیل شود.

“LNG یک صنعت با رشد بالا و مبتنی بر اقتصاد در حال رشد در سراسر جهان ، به ویژه در آسیا ، با تمایل به سوخت های مطمئن ، مقرون به صرفه و با سوزاندن تمیزتر است و خواهد ماند.” یک مدیر ارشد Cheniere به شرکت کنندگان کنفرانس Gastech مجازی امسال گفت. کمی از این تقاضا می تواند ناشی از تغییر صنعت حمل و نقل باشد.

این مقاله در اصل در منتشر شد Oilprice.com