موج دوم COVID می تواند بازیابی سوخت جاده را خرد کند – اخبار تجاری RT

ظهور مجدد موارد ویروس کرونا در چند ماه آینده در بسیاری از مناطق جهان مانع اصلی تقاضای جهانی بنزین و گازوئیل است که تا اواخر سال 2021 به سطح قبل از همه گیری باز می گردد.

“موج دوم یا ادامه شیوع بیماری که بر تقاضا تأثیر می گذارد … محتمل ترین شوکی است که بازار نفت باید در 12 تا 24 ماه آینده مورد بررسی قرار دهد.” جیووانی سریو ، رئیس جهانی تحقیقات بازرگان نفت Vitol ، در کنفرانس مجازی نفت آسیا و اقیانوس آرام (APPEC) گفت ، که توسط رویترز انجام شده است.

خبر مرتبط  به لطف coronavirus ، جف بزوس ثروتمندتر از قبل از طلاق است - RT Business News

بسیاری از مدیران انتظار دارند که تقاضای گازوئیل و بنزین تا پایان سال آینده به سطح قبل از COVID-19 بازگردد ، اما چگونگی از بین رفتن همه گیرها ، عمده ترین ناشناخته در پیش بینی ها و خطر قابل توجهی برای نزول در صورت بسیاری از قفل های محلی است.




همچنین در rt.com
با پایان یافتن فصل رانندگی ، تقاضای بنزین در ایالات متحده در حال خراب شدن است



متخصصان صنعت همچنان به بهبود در سال 2007 بدبین هستند تقاضای سوخت جت، که انتظار می رود بازگشت به سطح قبل از بحران احتمالاً سه سال طول بکشد.

خبر مرتبط  اتحادیه اروپا پس از اجلاس ماراتن در مورد طرح تحریک کوروی ویروس 750 میلیون یورویی موافق است - RT Business News

به گفته مدیران این صنعت ، در صورت امکان ، پالایشگاه ها باید بازده محصول خود را به دور از سوخت جت مجدداً مرتب کنند. علاوه بر این ، در صورت ادامه تزلزل در تقاضای تقاضا با عدم قطعیت در همه گیر ، صنعت به عنوان یک کل باید آماده باشد تا فضای ذخیره سازی در اختیار داشته باشد.

یکی از برترین معامله گران مستقل ، ترافیگورا ، انتظار دارد تا پایان سال جاری بازار “سنگین عرضه” داشته باشد و موجودی ها در پایان سال 2020 ایجاد شود زیرا تقاضا متوقف شود.

خبر مرتبط  ما در حال انتقال از قرن آمریکایی به یک قرن چینی هستیم - Max Keizer - RT Business News




همچنین در rt.com
بحران COVID می تواند بزرگترین شرکتهای نفتی جهان را متحد کند



بن لاكوك ، سرپرست معاملات نفت در Trafigura ، در كنفرانس روز دوشنبه ، كه توسط بلومبرگ انجام شد ، گفت: بازار قبل از بهتر شدن بدتر خواهد شد. عرضه بیش از حد در بازار در حال رسیدن به نقطه ای است که در آن قرار دارد تانکرهای چارتر شده برای ذخیره سازی شناور از نظر مدیر Trafigura سودآور می شود.

این مقاله در اصل در تاریخ منتشر شد Oilprice.com