سهم چین از هزینه های لوکس جهانی در میان انسداد ویروس کرونا دو برابر می شود – اخبار تجاری RT

بازار کالاهای لوکس چین در سال جاری تقریباً دو برابر شده است ، زیرا مصرف کنندگان به دلیل شیوع Covid-19 مجبور به صرف پول نقد در داخل کشور شدند. این بازار قرار است بیشتر گسترش یابد و به بزرگترین بازار جهان تبدیل شود.

علی رغم شروع سنگین سال ، در طی آن دولت چین مجبور بود قفل سختی را برای مهار شیوع ویروس اعمال کند ، بازار کالاهای لوکس داخلی نه تنها در سال 2020 بهبود پیدا کرده بلکه موفق به گسترش شده است. بر اساس گزارشی که توسط شرکت مشاوره Bain & Co. و Tmall منتشر شده است ، یک بستر خرده فروشی آنلاین که توسط علی بابا اداره می شود ، بازار لوکس چین قرار است امسال 48 درصد رشد کند و به 346 میلیارد یوان (53 میلیارد دلار) برسد.

خبر مرتبط  چه چیزی می تواند بازار نفت را پس از معامله اوپک + تهدید کند - RT Business News

در حالی که بازار لوکس جهانی حدود 23 درصد سقوط کرد ، سهم سرزمین اصلی چین تقریباً دو برابر شد. این درحالی است که خریداران چینی با هزینه زیاد به جای جستجوی تخفیف در مراکز خرید بین المللی ، از 11 درصد در سال گذشته به 20 درصد در سال 2020 رسیده اند.




همچنین در rt.com
چین خیلی زود از ایالات متحده به عنوان بزرگترین بازار مصرف جهان پیشی می گیرد



با این حال ، گزارش اشاره کرد که رشد در سرزمین اصلی چین نتوانسته است تقریباً 35 درصد کاهش در کل هزینه های لوکس مصرف کنندگان چینی و مصرف چینی در خارج از کشور را جبران کند. با این وجود ، پیش بینی می شود که چین در 5 سال آینده موتور اصلی بازار باشد ، روند مثبت همچنان ادامه دارد.

خبر مرتبط  پوتین خواستار تلاش جهانی برای تثبیت بازار انرژی است ، زیرا coronavirus تقاضا را کاهش می دهد - RT Business News

“ما پیش بینی می کنیم که این رشد ادامه یابد و کشور را در مسیر ادعای بیشترین سهم بازار تا سال 2025 قرار دهیم – حتی پس از بازگشت بازار لوکس جهان به سطح قبل از Covid-19” گزارش گفت “صرف نظر از پتانسیل تغییرات کوتاه مدت ، حرکت بازار کالاهای لوکس چین آماده است که ادامه یابد.”




همچنین در rt.com
میلیاردرهای چینی ثروت خود را با وجود بحران ویروس کرونا افزایش می دهند



تحقیقات مشترک بین و Tmall نشان داد که چهار عامل نیز در پشت سر گذاشتن نتایج امسال وجود دارد – یعنی بازگشت به کشور ، خریداران هزاره و ژنرال Z ، دیجیتال سازی و فروشگاه های بدون عوارض جزیره هاینان. بر اساس این گزارش ، مورد اخیر در رشد نقش داشته است.

خبر مرتبط  صرف نظر از اینکه چقدر پول آمریکایی ها تحت لایحه محرک دریافت می کنند ، برای رسیدگی به مشکلات مالی آنها کافی نیست - پروفسور ولف

برخی از مارک های چینی به دلیل بسته بودن مرزها ، دو و حتی سه رقمی در میزان هزینه های لوکس داخلی افزایش یافته اند. این گزارش پیش بینی کرده است که آنها حداقل تا نیمه دوم سال آینده از رشد داخلی مثبت حدود 30 درصدی برخوردار خواهند بود. این گزارش خاطر نشان كرد كه قبل از آنكه اوضاع در جهان به حالت عادی برگردد ، تولیدكنندگان داخلی باید مصرف كنندگان تجملاتی چینی را متقاعد كنند كه خرید داخلی انتخاب بهتری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید