سناریوی کابوس برای روغن های دریایی – RT Business News

صنعت نفت فراساحلی با چالش های غیرممکن روبرو شده است و آینده این بخش را به طور فزاینده ای بلاتکلیف می کند.

بین تقاضای کم ، افزایش موجودی کالا ، کاهش قیمت ها ، یک همه گیر جهانی و اکنون ، فصل طوفان ، به نظر می رسد طوفان مناسبی در صنعت نفت فراساحلی در حال شکل گیری است. بازار نفت فلات قاره جهان ، مسئولیت 30 درصد از کل تولید نفت جهان ، با مجموعه ای از چالش های غیرممکن روبرو است. با نشستن نفت در حدود نیمی از قیمت سالانه خود و شک و تردیدهایی که در مورد آینده تقاضا ایجاد می شود ، علاوه بر آشفتگی مداوم همه گیر COVID-19 بر روی اقتصاد جهانی ، شرکت ها در تلاشند تا دوباره در هزینه های سرمایه سرمایه گذاری کنند و شروع به تجدید نظر دوباره می کنند. آینده پروژه های کلیدی

خبر مرتبط  اسپانیا با جستجوی روشی جدید برای مالیات بخشیدن به برنامه های پیام کوتاه - به غول های فناوری مانند فیس بوک و گوگل پیام می دهد - RT Business News




همچنین در rt.com
روسیه برای حفر چاه های نفتی جدید ، آماده است تا منقضی شود که قرارداد فعلی تولید اوپک + در سال 2022 منقضی شود



این بحران بخش اعظم تولید نفت در جهان را به نفع سکوهای منعطف تر و کاهش هزینه های عملیاتی سوق داده است.

بسیاری از پروژه های جدید دریایی حتی به عنوان واقعیت جدید مجموعه بازار نفت به حالت تعلیق درآمده اند. شرکت ها در حال تلاش برای متوقف کردن مهلت اجاره فدرال هستند زیرا به نظر می رسد قریب به مدت نامشخص است.

بیشتر بخوانید





مشکلات رو به رشد این صنعت دقیقاً در شرایطی رخ می دهد که Royal Dutch Shell مجبور شد تعدادی از کارمندان آلوده به کرو ویروس را از یکی از سیستم عامل های خارج از کشور خود دور کند و خطرات مرتبط با کارگران حصر در وسایل دریایی را در طول یک بیماری همه گیر نشان می دهد.

خبر مرتبط  محموله های تلفنی 5G در چین شاهد رشد انفجاری است و سهم بیشتری از بازار تلفن های همراه را به دست می آورد - RT Business News

و شل تنها شرکتی نیست كه با شیوع بیماری روبرو است.

در هفته‌های اخیر ، صدها کارگر در سکوهای دریایی در خلیج مکزیک ، دریای شمالی ، موزامبیک ، کانادا و قزاقستان به COVID-19 آلوده شده اند.

شیوع این بیماری به لیست روزافزون آزمایشات و مصائباتی که صنعت دریایی با آن دست و پنجه نرم می کند ، افزود.

بسیاری از بنگاه های اقتصادی که دارای دکل های دریایی هستند ، هنوز از آخرین سقوط قیمت نفت در سال 2014-2015 پس از سقوط قیمت ها از 100 دلار به زیر 40 دلار ، که کل صنعت را شامل می شود ، پس نمی گیرند.

خبر مرتبط  روسیه بزرگترین معدن طلای WORLD’S در سیبری را افتتاح می کند - اخبار کسب و کار RT

“دریل های دریایی و ارائه دهندگان کشتی های دریایی به طور کلی قادر به پرداخت کل بدهی های بدهی خود در سال 2020 بر اساس جریان پول نقد خود از فعالیت های عملیاتی نیستند ، مگر اینکه آنها قادر به کاهش سرمایه گذاری کافی باشند.” جان مارش دوزوند ، شریک شرکت تحقیق انرژی Ristad Energy توضیح داد ، “در غیر این صورت ، آنها مجبورند برای سرمایه گذاری مجدد به بازار سرمایه مراجعه کنند.”

و با روی کارآمدن اقتصاد جهانی در حاشیه ، صنعت ممکن است نتواند بودجه مورد نیاز خود را برای ماندگاری تأمین کند.

این مقاله در ابتدا در منتشر شد Oilprice.com