دومین فرودگاه شلوغ لندن ممکن است تا سال 2024 به سطح مسافرهای قبل از koronavirus بازگردد – RT Business News

فرودگاه گاتویک لندن انتظار دارد که پس از بهبودی تقاضای پرواز چهار سال طول بکشد ، زیرا این بیماری همه گیر Covid-19 جریان مسافر را به شدت فلج کرده و خطوط هوایی در حال خارج کردن ناوگان خود از دومین مرکز هوایی بزرگ شهر هستند.

“ما فکر می کنیم که بازگشت گاتویک به سطح حجم مسافر در سال 2019 سه تا چهار سال طول بکشد.” مدیر اجرایی گاتویک استوارت وینگات روز دوشنبه به CNBC گفت.

شیوع Covid-19 صنعت حمل و نقل هوایی را به سختی روبرو کرده است ، به طوری که بیشتر کشورها مرزها را می بندند و برای جلوگیری از شیوع این بیماری محدودیت های مسافرتی اعمال می کنند. در نتیجه بیماری همه گیر ، گاتویک تجربه کرده است “کاهش چشمگیر در تعداد مسافر ،” حرکت هواپیما از چند صد در روز کاهش می یابد تا تعداد معدود مسافرت. در نه ماه منتهی به پایان سال 2019 ، فقط زیر 37 میلیون مسافر از طریق فرودگاه عبور کردند.

خبر مرتبط  "منطقه یورو در چهارراه" به عنوان پیشرفت اقتصادی رشد Covid-19 را متوقف می کند - RT Business News




همچنین در rt.com
S&P می گوید صنعت هوانوردی برای بهبود بخشیدن به “مسافت طولانی” ، مهارتی بهتر خواهد بود زیرا ترافیک هوایی تا سال 2023 میلادی پیش نمی رود.



از آنجا که شرکت های هواپیمایی نیز با اجرای اقدامات کاهش هزینه ، سعی در مقابله با تأثیر coronavirus دارند ، برخی از بزرگترین مشتریان گاتویک تهدید کرده اند که از فرودگاه خارج می شوند. بریتیش ایرویز پیش از این قطعاتی سنگین برای عملکرد خود در این قطب ایجاد کرده بود و طبق گزارش ها هشدار داده بود که می تواند به طور کلی از گاتویک خارج شود. یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی در حال تلاش ، Virgin Atlantic ، برنامه های خود را برای ترک فرودگاه از ماه گذشته اعلام کرد.

ما بسیار امیدوار هستیم که بریتانیا ایرویز پرواز خود را ادامه دهد. ما فکر می کنیم که آنها چنین خواهند کرد ، ما مطمئناً همه تلاش خود را انجام می دهیم تا آنها را ترغیب کنیم تا به پرواز خود و گاتویک ادامه دهند. و ویرجین (اقیانوس اطلس) نقاط مختلف خود را حفظ می کنند ، بنابراین در سه یا چهار سال ، آنها به ما می گویند ، آنها مطمئناً قصد دارند به گاتویک برگردند ،رئیس فرودگاه گفت.

فرودگاه بزرگ گاتویک ، شرکت هواپیمایی بودجه ای EasyJet بودجه ، پرواز روز گذشته را از ترمینال شمالی از سر گرفت و در کنار ویز ایر ، رایانیر ، بلویا ، Vueling و آبی جزیره قرار گرفت. EasyJet از پایان ماه مارس پرواز نکرده است.




همچنین در rt.com
ناامیدی کامل: رئیس هیترو می گوید یکی از دولت های چهارگانه نتوانسته از بخش هوایی خود پشتیبانی کند



Wingate با اعلام خبر بازگشایی ، از قانون قرنطینه 14 روزه برای همه مسافران ورودی نارضایتی کرد. وی گفت که این معیار در حال حاضر است “تأثیر در شروع بازیابی سفر هوایی ،” از سیاستمداران خواستار بررسی های کشور به کشور هستند.

رئیس گاتویک تنها در مخالفت با سیاست قرنطینه نیست. هفته گذشته ، سه خط هوایی بزرگ – British Airways ، easyJet و Ryanair – علیه دولت انگلستان اقدام به اقدام قانونی کردند و این طرح را خواستار شدند “نقص” و هشدار می دهد که “اثر مخرب” در مورد جهانگردی و کل اقتصاد. طبق برخی تخمین ها ، قرنطینه دو هفته ای برای کسانی که به انگلیس می آیند ، هزینه اقتصادی این کشور 650 میلیون پوند (نزدیک به 815 میلیون دلار) در هفته خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید