دزدان دریایی نفت به طور خطرناکی به آبهای آمریکا نزدیک هستند – اخبار تجاری RT

دزدی دریایی نفت پس از رسیدن به کمترین میزان 25 سال گذشته ، در سال 2020 با دزدان دریایی که به طور خطرناکی به آبهای آمریکا نزدیک می شدند ، بسیار بزرگ شد.

دزدی دریایی یک مشکل قدیمی در صنعت انرژی است که اغلب در آفریقای غربی و دیگر مناطق جهان دیده می شود. با این حال ، به دنبال ظهور این پدیده در طی بیماری همه گیر Covid-19 2020 ، دزدان دریایی در حال نزدیک شدن به سواحل آمریکا هستند و تهدیدی جدید برای این صنعت به وجود می آورند. تانکرهای حرکتی آهسته در منطقه هدف آسانی برای دزدان دریایی هستند که به دنبال فرصتی برای باج هستند. این امر به طور فزاینده ای در خلیج Campeche مکزیک تبدیل شده است ، که منشأ بخش قابل توجهی از نفت ایالات متحده است ، حدود 17 درصد از نفت خام این کشور و پنج درصد از گاز طبیعی آن را تأمین می کند.

“حملات اخیر دزدی دریایی در خلیج مکزیک تحول جدیدی در نزدیکی آبهای ایالات متحده است” راکفورد وایتس ، مدیر مطالعات دریایی در دانشکده فلچر دانشگاه تافتز به فوربس گفت اوایل این ماه

خبر مرتبط  پوتین می گوید روسیه از سوزن نفت خارج می شود - RT Business News

“سالانه صدها تانکر نفت خام و تانکرهای فرآورده های تصفیه شده (حامل سوخت جت ، بنزین و گازوئیل) هنگام انتقال به پالایشگاه های تگزاس و لوئیزیانا از خلیج مکزیک عبور می کنند.”

تهدیدهای دزدی دریایی در اوایل سال جاری در Campeche به اوج خود رسید و وزارت خارجه ایالات متحده را مجبور کرد برای صدور اخطار رسمی دزدی دریایی در ماه آوریل در جنوب خلیج مکزیک. علی رغم این ، توجه رسانه ها به این موضوع کم بوده است. دزدی دریایی در درجه اول به چند نقطه داغ در سراسر جهان مرتبط است ، که به عنوان یک جنایت دور شناخته می شود. پیش از این ، آبهای ونزوئلا و آبهای پرو هر دو به عنوان نقاط داغ دزدان دریایی پرچم گذاری می شدند ، اما به نظر می رسد این منطقه در حال گسترش است.




همچنین در rt.com
توفان لورا از سال 2008 در بیشترین حجم تولید روغن تعطیل است



این روند جدید همزمان با افزایش سطح دزدی دریایی در واکنش به بیماری همه گیر Covid-19 اتفاق می افتد. در سال 2019 ، دزدی دریایی جهانی به یک سقوط کرد کمترین 25 سال، فقط با 41 مورد گزارش شده در کشتی های بزرگ بیش از 100 تن ناخالص. با این حال ، با شیوع همه گیری ، ذخیره بیشتر روغن در دریاها ، گزارش های دزدی دریایی در حال افزایش است.

خبر مرتبط  نظرسنجی ها نشان می دهد که فعالیت تولید چین با سریعترین سرعت در طی یک دهه افزایش می یابد - RT Business News

علاوه بر ضربه زدن به مناطق جدید ، دزدی دریایی در آسیا در نیمه اول سال 2020 ، نسبت به مدت مشابه در سال 2019 ، دو برابر شد. نقاط داغ سنتی ، مانند خلیج گینه در خارج از آفریقای غربی که عامل آن است 90 درصد آدم ربایی های دریایی در سراسر جهان ، همچنان مناطق پر خطر برای شرکت های انرژی باقی مانده است.

در پاییز امسال ، قبلا چندین گزارش در مورد دزدی دریایی در سواحل آفریقای غربی گزارش شده است ، از جمله حمله به نفتکش نفتی Union Union Maritime و تانکر دانمارکی Torm Alexandra. این باعث می شود که از اواخر ماه اکتبر فقط در این منطقه سه کشتی سوار شوند.

اگرچه دزدی دریایی در منطقه آفریقای غربی به خوبی شناخته شده است ، اما تهدیدات گسترش این حوادث به مناطق دیگر باید توسط بخش انرژی رفع شود. در حال حاضر ، صدها سکو ، کشتی تدارکاتی و حفاری و تانکرهای نفتی در ایالات متحده مشغول به کار هستند که منتظر اسکان با محموله های خود هستند و اکثراً بدون محافظت هستند.

خبر مرتبط  اقتصاد چین با پیش بینی رشد 10 درصدی سال آینده همچنان به خروشان می رود - RT Business News




همچنین در rt.com
این بحران نفت به طور کامل صنعت را متحول خواهد کرد



هر مورد دزدی دریایی در این سازه ها نیاز به پاسخ گارد ساحلی ایالات متحده دارد که به دلیل وسعت جغرافیایی در حال حاضر ظرفیت محدودی دارد. عدم پاسخ موفقیت آمیز به گزارش های مربوط به دزدی دریایی می تواند باعث از بین رفتن بار و همچنین اثرات منفی زیست محیطی مانند نشت روغن شود.

در حالی که دزدان دریایی هنوز آب های آمریکا را لمس نکرده اند ، مهم است که قبل از وقوع بحران ، نیاز به اقدامات پیشرفته را در نظر بگیریم. شرکتهای خصوصی و گارد ساحلی در صورت عدم اجرای راهکارهای بهتر پیشگیری ممکن است برای تأمین نفت آمریکا کافی نباشند.

توسط فلیسیتی بردستاک برای Oilprice.com