خودرو نمادی از آزادی و تحرک است. Covid-19 قرار نیست آن را تغییر دهد – RT Business News

توسط دکتر کارین کنیسل، که به عنوان یک تحلیلگر انرژی و نویسنده کتاب فعالیت می کند. وی بین سالهای 2017-2019 به عنوان وزیر امور خارجه اتریش خدمت کرده است. وی در حال حاضر مشغول نگارش کتاب خود “Die Mobilitätswende” (تحرک در حال گذار) است که تابستان امسال منتشر می شود.

این بیماری همه گیر برای صنایع بزرگ و کوچک زباله می کشد ، اما تولید کنندگان موتور تحمل خواهند کرد – حتی اگر بیشتر وسایل نقلیه آنها ممکن است در آینده در آفریقا ساخته شود.

در ابتدای سال جاری میلادی ، هنگامی که بحران Covid-19 در استان چین هوبی ، تأمین کننده مهم صنعت خودروسازی رخ داد ، تولید کنندگان مختلف اتومبیل آلمانی شروع به محاسبه مجدد رقم خود برای بازده و فروش کردند.

بازار چین بخش عمده تولید و بازار برای تولید کنندگان آلمانی مانند BMW و Volkswagen است. در پی محاصره جهانی ، این محاسبات روزانه انجام می شود.

بیشتر بخوانید





در حالی که وضعیت بی ثبات است ، پیش بینی های جاری در بخش خودروهای سبک حاکی از افت 15 درصدی نسبت به سال گذشته است ، از 91 میلیون دستگاه در سال 2019 به حدود 77 میلیون دستگاه در سال 2020.

برای مقابله با این و دیگر مشکلات بزرگ در تولید صنعتی ، دولت ها روی طرح های نجات کار می کنند. اتحادیه اروپا قول برنامه ای برای بازسازی اقتصاد از 1.5 تا 2 تریلیون یورو داده است. به گفته تیری برتون ، کمیسر صنعت ، حدود 150 تا 200 میلیارد یورو باید به سمت تحرک ، به صنعت خودرو و قطارها و کشتی سازی برود ، که دومی تقریباً به طور کامل به آسیا نقل مکان کرد.

مبحث مكرر “برخلاف آنچه كه در دهه هاي گذشته از جهاني شدن است ،” پشتيباني “است. این در مورد بازگرداندن تولید به اروپا است. زنجیره های تأمین مجدد باید تجدید نظر شود.

خبر مرتبط  ذخایر عربستان سعودی در حالی که پادشاهی با مبارزات همه گیر و Covid-19 در بازار روبرو می شود ، سقوط می کند - RT Business News

این مشابه گفتمان در واشنگتن است ، که از ابتدای دولت ترامپ طرفداری از یک سیاست صنعتی “آمریكا اول” انجام داده است. چگونگی انجام این کار با نیازهای بالای سرمایه گذاری ، همچنان مسئله ای است.

برای رسیدن به موفقیت ، تلاش گسترده عظیمی از روحیه مهندسی ، دست اندر کار سیاست ، آزادی کارآفرینی و اشکال جدید مالیات لازم است. در همان زمان ، دولت به زودی به عنوان یک سهامدار مهم باز خواهد گشت ، همانطور که در تجارت هواپیمایی می بینیم ، جایی که احتمالاً دولت ها نیاز به مداخله دارند.

بدیهی است نقدینگی برای حفظ تجارت از طریق بحران کاملاً حیاتی است. با این حال ، مشکلات جدید / قدیمی ممکن است کل تلاش را تحت الشعاع قرار دهد: چه کسی چه کسی را مدیریت می کند؟

وقتی کارخانه ها به موزه تبدیل می شوند

صنعت اتومبیل دوچرخه سواری است و تحولات و رکودهای بسیاری را در تاریخ خود تحمل کرده است. در حال حاضر در رکود بی سابقه ای قرار دارد و تحول بزرگی را پشت سر می گذارد. این صنعت از آخرین صنایع مهم باقی مانده در اتحادیه اروپا است که یک کارفرمای بزرگ تا پنج میلیون کارگر است. آلمان نماینده مهم تولید کننده خودرو است و 800000 شغل به آن بستگی دارد.

این موضوع همچنین در مورد پایتخت اسلواکی ، براتیسلاوا ، که ممکن است دیترویت دهه 50 نباشد ، صدق می کند ، اما خطرات دیترویت اواخر دهه 1980 را به همراه دارد. و لیست برای تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ادامه می یابد ، که اکثر آنها تأمین کننده باقی مانده تولید کنندگان خودرو در آلمان و فرانسه هستند.

خبر مرتبط  اتحادیه اروپا برای جلوگیری از ترک سایر کشورها ، Brexit را برای انگلستان سخت می کند ، اتحادیه تجارت آمریکایی انگلیس به Boom Bust گفت - RT Business News

تحولات قبلاً قربانیان خود را در طی دهه های گذشته داشته است. کارخانه فیات در تورین ایتالیا که بزرگترین و مدرن ترین در سال 1909 بود ، به موزه اتومبیل تبدیل شده است. به همین ترتیب ، دیترویت که در سالهای گذشته به شدت ضربه خورده بود ، عظمت قدیمی خود را در سایه هنری فورد که یک قرن پیش صنعت را دگرگون کرده است ، گرامی می دارد.




همچنین در rt.com
جیم هاکت مدیرعامل فورد پس از جیب 52 میلیون دلار گفت: “آینده ای وجود ندارد.”



هر رنگی که دوست دارید ، تا زمانی که آفریقایی باشد

تحرک در حال حاضر در بسیاری از سطوح ، از قطارهای پر سرعت ، رانندگی خودمختار ، و تأمین کالا توسط هواپیماهای بدون سرنشین ، دوباره احیا شده است. یک روند مسلم است: خودروی آینده نه در اروپا و نه در آمریکا تولید نخواهد شد.

من سالها پیش بینی کرده ام که ممکن است در قاره آفریقا تولید شوند. آفریقا برای بسیاری از تولیدکنندگان خودرو مرز جدید است. آیفون می خواند ، “طراحی شده در کالیفرنیا ، مونتاژ در چین.” یک کتیبه مشابه در مورد ماشین آینده ممکن است بخواند ، “طراحی شده در چین ، مونتاژ در آفریقا.” و ما ممکن است جنازه های صنعتی بیشتری را در مناطق صنعتی زمانی بزرگ اروپا شاهد باشیم.

ما هنوز از نبوغ نسل های گذشته زندگی می کنیم. 9 شركت Dax در فهرست سهام قبل از جنگ جهانی اول تأسیس شدند. این شامل كل صنعت خودرو است.

کارل بنز و همسر برجسته وی برتا ، پیشگامان اواخر قرن نوزدهم بودند ، در کنار Agnellis در ایتالیا ، خانواده پورشه که فولکس واگن را تأسیس می کردند ، و دیگران مانند رودولف دیزل و زیمنس. آنها پایه و اساس تحرک امروز و به ویژه صنعت خودروسازی اروپا را پایه گذاری کردند.

قبل از اینکه همه گیر زندگی ما را به سمت وارونه تبدیل کند ، این برنامه تغییر وضعیت آب و هوا و توافق نامه سبز اتحادیه اروپا مانند بیرون رفتن از موتور احتراق بود که بر بحث در مورد آینده صنعت خودرو حاکم بود. در مجمع جهانی اقتصاد در سال 2019 ، من از این فرصت استفاده کردم تا در مورد این موضوع با نمایندگان صنعت خودرو صحبت کنم.

بسیاری پیش بینی کردند که سال 2020 سال تصمیم گیری های دشوار و حتی سخت تر از رقابت چینی ها خواهد بود. اما اکنون به نظر می رسد که سال 2020 تمام مواد لازم برای واقعیت بودن دارند annus horribilis، یک خط آبخیز برای اقتصاد ، جوامع و برای هر فرد.

در حالی که برخی از صداها در دولت ها و علوم ادعا می کنند که این لحظه مناسب برای تحرک کاملاً کامل و حرکت به یک جامعه سبز رانندگی برقی ، اتهام کمتر و قطارهای پر سرعت است ، برخی دیگر تمایلی ندارند.

با توجه به افزایش چشمگیر بیکاری که رخ داده است ، مردم کمتر هزینه می کنند. بسیاری به جای انتخاب اتومبیلرانی ، اتومبیل های دیزلی قدیمی خود را ادامه می دهند که به هر حال از نظر مسافت اجتماعی دشوار است.

برای تصمیم گیری واقع بینانه در مورد آینده ، فهم ماهیت انسان مفید است و در آمار گم نمی شود. انسانها مایل به حرکت هستند. این خودرو برای قرن گذشته سمبل تحرک و آزادی بوده است. حتی در گرفتگی های ترافیکی گیر کرده تاریخ فراتر از سال 2020 حرکت خواهد کرد. و خواهیم دید که مردم همچنان رانندگی می کنند ، بیشتر در اتومبیل با موتور احتراق معمولی.