حرکت ، ماسک! فولکس واگن و تویوتا برای به چالش کشیدن تسلط بر بازار خودروهای الکتریکی تسلا دست به تحول زدند – RT Business News

روسای دو بزرگترین خودروساز جهان ، فولکس واگن و تویوتا ، در حالی که قصد داشتند رهبری رقیب خود در بازار خودروهای الکتریکی را به چالش بکشند و از فراموشی در امان بمانند ، به تسلا برخورد کرده اند.

فولکس واگن و تویوتا طی سال های اخیر از طریق فروش وسایل نقلیه برای کسب تاج برترین خودروساز جهان مبارزه کرده اند ، این شرکت آلمانی در سال 2019 با اختلاف کمی برتری نسبت به رقیب ژاپنی خود را حفظ کرده است. حتی با فروش زیاد ، هر دو امپراتوری خودرو از تسلا عقب هستند این ارزش بازار است ، در حالی که کل ترکیب بازار آنها بیش از 110 میلیارد دلار کمتر از شرکت الون ماسک است.




همچنین در rt.com
نیکولا و جنرال موتورز تسلا را با بدترین کامیون برقی 900 اسب بخاری جهان به چالش می کشند



از آنجا که بیشتر صنایع به سمت استفاده از فناوری های سبزتر روی می آورند ، شرکت های بزرگ اتومبیل آلمان و ژاپن اهداف بلندپروازانه ای را برای تبدیل شدن به نام های بزرگ در بازار EV (وسایل نقلیه الکترونیکی) در نظر گرفته اند – منطقه ای که تسلا تاکنون یک رهبر بلامنازع در آن بوده است. هربرت دیس ، مدیرعامل فولکس واگن معتقد است ، هنگامی که بیماری همه گیر ویروس کرونا کمرنگ شود ، تمرکز بیشتری بر تغییر اقلیم خواهد بود. وی می گوید ، و این فرصتی است كه شركت اگر بخواهد زنده بماند نمی تواند آن را از دست بدهد.

خبر مرتبط  بازار متزلزل سرمایه گذاران را خسته می کنند که کجا پول خود را بگذارند - Boom Bust - RT Business News

“نوکیا احتمالاً مثال خوبی در مورد چگونگی وقوع چنین تغییری است – اگر سرعت کافی نداشته باشید ، زنده نخواهید ماند” او به بلومبرگ گفت.

ادامه مطلب





با این حال ، دیس اطمینان دارد که شرکت او چنین است “بهترین شرکت آماده برای عصر EV” علی رغم این واقعیت که ماسک در حال حاضر صنعت را رهبری می کند.

رئیس فولکس واگن معتقد است اتومبیل های وی دارای مزایایی نسبت به تسلا هستند ، خصوصاً در مورد کیفیت برتر. سال گذشته ، فولکس واگن گفت که می خواهد حدود 33 میلیارد یورو در برنامه ماشین الکتریکی خود سرمایه گذاری کند و تا سال 2029 تا 75 مدل کاملا برقی را به بازار عرضه کند.

خبر مرتبط  اقتصاد روسیه امسال قبل از بازگشت به رشد ، کمتر از 5 درصد قرارداد خواهد کرد - RT Business News

“ما می خواهیم با تسلا رقابت کنیم و سعی کنیم نزدیک شویم و در بعضی مناطق احتمالاً پیشی بگیریم. وقتی نوبت به رهبری بازار می رسد ، مسابقه هنوز باز است. “ دیس گفت

نظرات مدیر عامل شرکت در همان روزی منتشر شد که رقیب ژاپنی وی ارائه درآمد آنلاین داد. رئیس تویوتا ، آکیو تویودا ، که نوه بنیانگذار این شرکت است ، در این مراسم حضوری نادر داشت و فرصتی را برای از بین بردن انگشت در تسلا از دست نداد ، که معتقد است تویوتا می تواند آن را شکست دهد.

“آنها [Tesla] هنوز یک تجارت واقعی در دنیای واقعی ایجاد نکرده اند. آنها سعی می کنند دستور العمل های تجاری را تجارت کنند “ او در مورد تجارت رقیب خود در ایالات متحده گفت.

در حالی که رئیس تویوتا شکاف گسترده بین دو شرکت را از نظر ارزش بازار تأیید می کند ، او معتقد است که شرکت او در مقایسه با انواع وسایل نقلیه کم مصرف و فروش کلی از تسلا بهتر عمل می کند.

خبر مرتبط  JPMorgan و چهار بانک مهم دیگر تریلیون ها دلار پول کثیف مانند پنج خانواده جنایی NYC - Max Keizer - RT Business News




همچنین در rt.com
China Xpeng از نمونه اولیه اتومبیل های پرنده در نمایشگاه بزرگ اتومبیل پکن رونمایی کرد



“وقتی صحبت از محصولات می شود ، منوی کاملی داریم که توسط مشتریان انتخاب می شود” تویودا گفت.

گزارش شده است که تویوتا قصد دارد در سال مالی 2021 خود حدود 7.5 میلیون دستگاه خودرو بفروشد ، در حالی که تسلا انتظار دارد در سال 2020 حدود 500000 دستگاه خودرو بفروشد. در حالی که مجمع عمومی ژاپن بیش از اتومبیل های تمام الکتریکی بر روی هیبرید تمرکز دارد ، قبلا گزارش شده بود که این مجموعه می خواهد توجه بیشتری به بازار EV داشته باشید.

“ما در ارزش گذاری توسط بورس اوراق بهادار کاملاً ضرر کرده ایم ، اما فقط ایستاده ایم” تویودا روز جمعه گفت. “شرایط انرژی در سراسر جهان متفاوت است و من فکر می کنم در آینده بیشترین انتخاب خواهیم شد ، زیرا پیشنهادات مختلفی برای برق رسانی داریم.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید