تلفات بوئینگ در بحران Covid-19 و نامزد 737 MAX همچنان ادامه دارد – اخبار تجاری RT

سازنده هواپیماهای آمریکایی بوئینگ چهارمین ضرر سه ماهه متوالی خود را در روز چهارشنبه گزارش کرد ، زیرا بیماری همه گیر ویروس کرونا و زمین گیر کردن 737 MAX با مشکل فروش محصولات این شرکت صدمه دیده است.

خروج پول نقد رایگان در این سه ماه به 5.08 میلیارد دلار افزایش یافت ، در حالی که یک سال قبل از آن 2.89 میلیارد دلار بود. بدهی های کل از 19.2 میلیارد دلار به 61 میلیارد دلار رسید. بر اساس برآوردهای IBES از Refinitiv ، بوئینگ به ازای هر سهم 1.39 دلار ضرر به ازای هر سهم از دست داد ، کمتر از متوسط ​​انتظار وال استریت برای از دست دادن 2.52 دلار برای هر سهم. درآمد 29 درصدی کاهش یافت و به 14.14 میلیارد دلار رسید ، در حالی که پیش بینی تحلیلگران 13.90 میلیارد دلار بود.

خبر مرتبط  یوان دیجیتال چین می تواند جایگزین بیت کوین شود و به هژمونی دلار آمریکا پایان دهد - RT Business News

مدیر عامل شرکت بوئینگ ، دیو کالون ، به کارمندان خود گفت که این شرکت اکنون انتظار دارد تا پایان سال آینده 30،000 شغل را از طریق خرید ، اخراج و فرسایش از بین ببرد. این تقریباً دو برابر آنچه در ابتدا شرکت برای 130،000 نیروی کار جهانی خود برنامه ریزی کرده بود ، بود.

بوئینگ با تأیید مجدد انتظار خود مبنی بر از سرگیری تحویل هواپیمای 737 MAX توسط ایالات متحده قبل از پایان سال ، اعلام کرد که با کاهش عمیق تولید دو راهرو که در ماه ژوئیه اعلام شد و همچنین هدف رسیدن به نرخ ساخت 31 باریک ، روبرو است. بدن ماهانه در اوایل سال 2022.




همچنین در rt.com
سخنگوی خلبان به بوم بوست می گوید: بوئینگ از راه های مختلفی خراب است



خبر مرتبط  Covid-19 اقتصاد جهانی را "بیش از صخره" تحت فشار قرار می دهد - رهبران تجارت به G20 هشدار می دهند - RT Business News

انتظار می رود اداره هواپیمایی فدرال دستورالعمل زمینی خود را در ماه مارس 2019 در 737 MAX لغو کند ، منتظر تصویب تغییرات نرم افزار و آموزش. این بدان معناست که این جت می تواند در سال 2021 به سرویس برگردد.

در اوایل این ماه ، آژانس ایمنی هواپیمایی اتحادیه اروپا (EASA) اعلام کرد هواپیمای 737 MAX برای پرواز ایمن است و اعلام کرد که هواپیمای زمینی می تواند قبل از پایان سال به آسمان منطقه برگردد.

بیشتر بخوانید: رگولاتور هواپیمایی اروپا می گوید که بوئینگ 737 MAX با مشکل دیگر برای پرواز دوباره ایمن نیست ، اما FAA ایالات متحده تصمیم خود را حفظ می کند

737 MAX که زمانی پرفروش ترین هواپیمای مسافربری بوئینگ بود ، اکنون ظاهراً با نام 737-8 تغییر نام داده است. این هواپیما بیش از یک سال پس از دو سانحه مرگبار در اندونزی و اتیوپی که منجر به کشته شدن 346 نفر شده بود ، زمین گیر شده است. در هر دو مورد ، نرم افزار جدید کنترل پرواز باعث شد که هواپیما اندکی پس از بلند شدن به حالت غیرمنتظره ای دماغ شود.

خبر مرتبط  استراتژیست اصلی به Boom Bust گفت: "روزهای نامطبوع" برای بورس سهام ایالات متحده مهم نیست و دولت چه کاری را انجام می دهد - RT Business News

این حوادث دلخراش نگرانی گسترده ای را درباره نقص فنی و کنترل کیفیت در بوئینگ و همچنین آموزش مناسب خلبانان برای پرواز 737 MAX ایجاد کرد. قانونگذاران آمریكایی كه سال گذشته در مورد این شركت تحقیق می كردند ، آن را به پنهان كردن اطلاعات مربوط به هواپیما از نظارت كنندگان در طی مراحل تأیید متهم كردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید