تسلا می تواند امسال یک باتری میلیون مایل راه اندازی کند – RT Business News

تسلا قرار است به زودی امسال یا اوایل سال 2021 برای مدل 3 خود در چین یک باتری میلیون مایل راه اندازی کند.

به گفته این منابع ، یک باتری میلیون مایل تنها یک ستون از استراتژی Elon Musk برای تبدیل تسلا به یک شرکت انرژی خواهد بود.

سال گذشته ، تیمی از دانشگاه Dalhousie در Halifax ، کانادا ، که برای تسلا تحقیق می کنند ، گفت: کاغذ که آنها شیمی سلول باتری لیتیوم یونی را آزمایش کرده بودند که انتظار می رود قادر به وسایل نقلیه الکتریکی باشد (EV) برای بیش از 1 میلیون مایل و حداقل دو دهه در ذخیره انرژی شبکه باقی بماند.

خبر مرتبط  گزارش Keizer RT به بررسی چگونگی ماندن "خودمختار" در حالی که از پول فیات دور می شود - RT Business News




همچنین در rt.com
تسلا می تواند صدها نفر از پیمانکاران کارخانجات کالیفرنیا و نوادا را محاصره کند – رسانه ها



جف دن و تیم تحقیقاتی وی نتایج آزمایش را ارائه دادند “شیمی سلول کیسه لیتیوم یون با چگالی متوسط ​​انرژی عالی” باید بتواند وسیله نقلیه الکتریکی را برای بیش از 1.6 میلیون کیلومتر (1 میلیون مایل) و حداقل دو دهه در ذخیره انرژی شبکه دوام آورد.

محققان دانشگاه Dalhousie با تسلا توافق نامه انحصاری دارند و آنها گزارش داد آنها سلولهای باتری با چگالی انرژی بالاتر را بدون استفاده از الکترولیت حالت جامد طراحی کرده بودند که بسیاری معتقدند شرط لازم برای افزایش چگالی است.

خبر مرتبط  صنعت نفت لیبی فورس ماژور در بزرگترین میدان نفتی خود را - RT Business News




همچنین در rt.com
“بازداشت من”: الون مسک DEFIES Covid-19 قرنطینه را با بازگشایی گیاه تسلا در کالیفرنیا



منابع رویترز گفتند پس از ورود اولیه در چین برای مدل 3 ، باتری میلیون مایل بیشتر برای هزینه ، ظرفیت ذخیره سازی و چگالی انرژی بهبود یافته و در سایر مدل های تسلا در بازارهای خارج از چین از جمله آمریکای شمالی استفاده خواهد شد. ، در حالی که تسلا از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کرد.

خبر مرتبط  اتحادیه اروپا کاوش ضد انحصار را در مورد معامله Fitbit Google با موضوع حفظ حریم خصوصی راه اندازی کرده است - RT Business News

اوایل سال جاری رویترز گزارش داد که تسلا در حال مذاکره با شرکت bashkëkohane Amperex Technology Co. Ltd (CATL) برای ساخت باتری های بدون استفاده کبالت برای خودروهای ساخت چین کبالت ، یکی از گرانترین فلزات برای باتری ها ، دلیل اصلی این است که چرا EVs هنوز هم گران تر از وسایل نقلیه با موتورهای احتراق داخلی است.

این مقاله در ابتدا در منتشر شد Oilprice.com