این بحران نفت کاملاً صنعت را تغییر خواهد داد – RT Business News

برخی از کارشناسان صنعت ممکن است فکر کنند که بحران فعلی در بازارها اساساً هیچ تفاوتی با موارد قبلی ندارد ، اما در واقعیت ، این بحران صنعت نفت را وادار می کند به روش هایی تغییر کند که هیچ بحران دیگری انجام نداده است.

هنگامی که رئیس تحقیقات EMEA و JP مورگان JP Morgan ماه گذشته اعلام کرد که این بحران اساساً هیچ تفاوتی با بحران های قبلی ندارد ، حق با او بود – حداقل به طریقی. اما از بعضی جهات ، او اشتباه كرد ، زیرا این صرفاً منطقی نیست كه بیشتر ناظران بحران فعلی را بی سابقه بنامند.

این بحران صنعت را به گونه ای تغییر می دهد که بحران دیگری انجام نداده است.

ماسه های نفتی در مسیر تنوع قرار دارد

وود مکنزی در ماه ژوئن خاطرنشان کرد: ماسه های نفتی کانادا جزو بدترین بخش های صنعت بوده اند گزارش. یکی از دلایل میزان خسارت این بود که تولیدکنندگان ماسه سنگهای نفتی کانادا هرگز نیازی به بهبودی کامل از تصادف قبلی قبل از این برخورد نداشتند.




همچنین در rt.com
آیا اپراتورهای خط لوله آمریکا از بحران نفت جان سالم به در خواهند برد؟



در حالی که E& Ps جایی دیگر را انتخاب کرده بود که بحران قیمت سال 2014 تا 2016 آشکار شد ، تولیدکنندگان کانادایی نفت کانادا درمقابل مقررات مبارزه کردند که باعث شد سرمایه گذاران دو بار درباره سرمایه گذاری در ماسه های نفت فکر کنند و از همه مهمتر ، کمبود ظرفیت جذب با قانونی کامل گروه های مختلفی که این مسئله را به خود مشغول کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که دیگر خط لوله جدید در کانادا ساخته نمی شود.

تنها در سال جاری ، طبق گفته های وود مک ، سرمایه گذاری روی ماسه های نفتی 8 میلیارد دلار پایین تر از سال 2019 و به میزان 80 درصد پایین تر از سال 2013 خواهد بود. به نظر می رسد اگر همه پیش بینی ها برای بهبود آهسته و طولانی مدت در قیمت نفت و تقاضای نفت تحقق یابد ، به زودی زمان های جدید به زودی رخ نخواهد داد.

خبر مرتبط  کاهش قیمت بازار سهام ایالات متحده با کاهش قیمت نفت در آمریکا - RT Business News

در همین حال، بیش از 20 پروژه های ماسه های نفتی تصویب شده اند ، اما به دلیل وضعیت فعلی قیمت به تأخیر افتاده اند. و ممکن است آنها هرگز نور روز را نبینند. بنابراین وزنهای سنگین در آلبرتا به سمت انرژی پاک می چرخند.

مدیر اجرایی سانچور و مدیرعامل شرکت آلبرتا نوآوران در ماه گذشته همکاری مشترکی را با هدف تمرکز بر بهبود سبز از بحران انجام دادند و شرکت های نفت و گاز نقش اصلی را در این بازیابی داشتند زیرا بهترین موقعیت برای هدایت انرژی بود. تحول به جلو




همچنین در rt.com
موج دوم کاوید می تواند قیمت نفت را به “دمپایی” ارسال کند



“صنعت نفت و گاز یکی از بزرگترین بازارها و به طور بالقوه سرمایه گذاران در فن آوری پاک در کانادا است.” مارك كوچك و لورا كيلكرايز نوشتند. “چالش های پیش روی این بخش ، همراه با فرهنگ کارآفرینی و انگیزه پیشرفت در اقتصاد کم کربن فردا ، فرصتی غنی برای سرمایه گذاری در فناوری پاک توسط این بخش فراهم می کند.”

برخی می گویند شن های نفتی مرده اند. برخی دیگر خاطرنشان می کنند که تا زمانی که تقاضای روغن سنگین وجود نداشته باشد ، زنده خواهند ماند. با این حال ، با کاهش این تقاضا ، شرکت های تولید کننده روغن سنگین واقعاً عاقلانه هستند که به دنبال راه های دیگر تأمین انرژی برای مصرف کنندگان خود باشند.

روغن دریایی در اکثر نقاط مقاوم است …

پروژه های نفت و گاز دریایی ممکن است بسیار پرهزینه و کند باشد که بتوانند به کار خود ادامه دهند ، اما عمر آنها طولانی و هزینه عملیاتی نسبتاً کم دارند. و به نظر می رسد آنها در این بحران بی سابقه ای که اکنون در حال تجربه آن هستیم ، جزو مقاوم ترین بخش های صنعت نفت هستند.

خبر مرتبط  پکن وام 1 میلیارد دلاری برای آمریكای لاتین برای کمک به دسترسی به واكسن coronavirus در چین - RT Business News

به عنوان مثال ، در خلیج مکزیک ، به عنوان مثال ، حدود 80 درصد از پروژه های تولیدی فقط هزینه 10 دلار در هر بشکه دارند. اما حتی خارج از خلیج مکزیک ، هزینه های تولید نفت فراساحلی در حال کاهش است و به این طوفان کمک می کند که این طوفان مانند سایر بقیه قبل از آن ، هوای خود را تحت تأثیر قرار دهد. برخی دولت ها نیز کمک می کنند.

دولت فدرال ایالات متحده دارد تایید شده 12 درخواست کاهش حق امتیاز از دریل های دریایی برای کمک به آنها برای زنده ماندن از بدترین وضعیت. دولت نروژ همچنین به صنعت نفت فراساحلی خود کمک می کند: اخیراً بسته ای از اقدامات امدادی را تصویب کرده است که می تواند در صورت موقت به طور متوسط ​​40 درصد از موارد کاهش سطح پروژه ها را کاهش دهد.




همچنین در rt.com
آیا رسوبات ایالات متحده تا به حال عصر طلایی دیگری را خواهد دید؟



و با این حال ، همه در تجارت خارج از کشور به اندازه شرکت هایی که نفت را پمپاژ می کنند ، مقاومت ندارند. دریل های دریایی با تولیدکنندگان که سرمایه گذاری در اکتشاف را کاهش می دهند ، با اوقات بسیار سخت تری روبرو هستند. براساس گزارش اخیر رویترز ، شش مورد از هفت شرکت بزرگ حفاری قبلاً درخواست حمایت از ورشکستگی ، بازسازی یا شروع مذاکره با طلبکاران را داده اند. برخی از آنها ممکن است زیر آن بروند. کسانی که زنده می مانند ، احتمالاً در محیطی متفاوت از شرایط قبل از بحران ، با وسایل و تجهیزات بسیار کمتری کار می کنند – ممکن است نیاز به 200 دستگاه شناور شناور داشته باشد – و ارتباط بسیار نزدیک تری با بازیکنان بزرگ E& Ps که هنوز هم خواهند داشت. ایستادن هنگامی که بدترین بحران می گذرد.

خبر مرتبط  دلار آمریکا می تواند "افزایش خطر" در میان افزایش عدم اطمینان اقتصادی و سیاسی باشد - RT Business News

تصویری مختلط برای سایر نقاط جهان

رسوبات آمریكا محور بسیاری از پیش بینی ها و تحلیل های اخیر بوده است. به نظر می رسد اجماع اکراه به کندی نسبت به امید بهبودی و چشم انداز حتی لاغر و متوسط ​​در پس از بحران نشان می دهد. در سایر نقاط جهان ، آنچه همه شرکت های نفتی با هم مشترک هستند ، کاهش سرمایه گذاری و تأخیر در پروژه است که به گفته برخی مانند کرجیان ملک JP Morgan ، بازار نفت را به کسری تبدیل می کند و قیمت ها به قلمرو سه رقمی افزایش می یابد.

این یک احتمال قطعی است. همه در حال کاهش هزینه های سرمایه هستند ، از دریای شمال تا خزر و از آمریکای لاتین تا خاور میانه. شاید نمونه خوبی از این که صنعت چقدر صدمه دیده است ، این عکس فوری از وضعیت بالادستی در آفریقا است ، همانطور که توسط وود مک ارائه شده است: 22 پروژه وجود داشته است که باید در 18 ماه آینده قبل از بحران ، تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری بگیرند. اکنون فقط سه مورد وجود دارد. و ، همانطور که تحلیلگران وود مک یادداشت می کنند ، “ارزش بالادست در آفریقا یک سوم (200 میلیارد دلار آمریکا) کاهش یافته است.”

چرا آفریقا مورد خوبی است؟ ساده. زیرا قبل از بحران ، داغترین نقطه جدید برای سرمایه گذاری نفت و گاز با تمرکز ویژه بر گاز طبیعی مایع بود. این مرز جدید بود. اکنون ، ممکن است این مرز و بوم هرگز به تصویب نرسد همانطور که برنامه ریزی شده بود به تصویب رسید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، ممکن است متنوع سازی در جریان درآمد جایگزین در صورت بهبود بیش از حد طولانی از راه خارج شود.

این مقاله در ابتدا در منتشر شد Oilprice.com