اروپا برای پاکسازی بوئینگ 737 MAX از ایالات متحده پیروی می کند ، در حالی که چین هنوز محتاط است – RT Business News

آژانس ایمنی هواپیمایی اتحادیه اروپا (EASA) اعلام کرده است که ممکن است بویینگ 737 MAX به محض آغاز سال آینده پس از روشن شدن چراغ سبز برای پرواز دوباره جت های مشکل دار ، به آسمان بازگردد.

“همه این مطالعات به ما نشان می دهد که هواپیما می تواند به سرویس برگردد ،” رئیس آژانس ، پاتریک کی ، طی یک کنفرانس هواپیمایی آنلاین که روز شنبه به میزبانی La Tribune برگزار شد ، گفت. “به احتمال زیاد ، در مورد ما ، تصمیماتی را اتخاذ خواهیم کرد که به ما امکان می دهد آن را در ماه ژانویه دوباره به کار خود ادامه دهیم.”

کی توضیح داد ، EASA تجزیه و تحلیل مستقلی را برای بررسی ایمن بودن پرواز 737 MAX انجام داده و آزمایش های پرواز خود را انجام داده است. وی پیش از این گفته بود که هواپیما می تواند قبل از پایان سال 2020 به کار خود بازگردد ، زیرا سازمان تنظیم مقررات اروپا دریافت که بوئینگ تغییرات ایمنی لازم را در هواپیما ایجاد کرده است.

خبر مرتبط  تحلیلگر بازار به Boom Bust می گوید: ایالات متحده باید سریعاً محرک های بیشتری را قبل از آمدن اقتصاد تصویب کند.




همچنین در rt.com
تقریباً 200 فرودگاه اروپا ممکن است متلاشی شوند ، تقریباً 280،000 شغل را در معرض خطر قرار می دهد



اندکی پس از اعلام ادارiation حمل و نقل هوایی فدرال ایالات متحده (FAA) ، آخرین اطلاعیه EASA اعلام شد که در حال لغو تحریم تقریباً دو ساله جت یک بار پرفروش بوئینگ است که پس از مشارکت هواپیما در پنج سقوط در پنج ماه در 2018 و 2019 اعمال شد. ، کشته شدن 346 نفر.

FAA گفت مقامات هواپیمایی در سراسر جهان بررسی مستقلی از جت انجام داده اند. آن تنظیم کننده ها این را نشان دادند “تغییرات طراحی بوئینگ ، همراه با تغییر در روش خدمه و پیشرفت های آموزشی ، به آنها اطمینان می دهد که هواپیما را به عنوان ایمن برای پرواز در کشورها و مناطق مربوطه معتبر ارزیابی کنند.” طبق FAA.

خبر مرتبط  کاهش شیل در ایالات متحده نمی تواند به عنوان "کاهش تولید" حساب شود - RT Business News

حمایت از رگولاتور اروپایی یک پیروزی بزرگ برای بوئینگ تلقی می شود ، که امسال با دوبرابر شدن اعلامیه 737 MAX و عواقب شیوع ویروس کرونا مواجه شد. پیش از این گزارش شده بود که به دلیل اعتبار مشهور سازنده هواپیما ، تأییدیه FAA برای برخی از تنظیم کنندگان جهانی کافی نبود.




همچنین در rt.com
چین با وجود پاکسازی ایالات متحده آماده لغو ممنوعیت پرواز بوئینگ 737 MAX مشکل نیست



چین که اولین کشوری بود که سال گذشته ناوگان 737 MAX را به زمین انداخت ، همچنان مانع تصمیم گیری می شود. در اوایل این هفته ، ناظر هواپیمایی کشور بار دیگر تأکید کرد که باید اطمینان حاصل کند که هواپیمای مشکل دار از تغییرات ایمن و قابل اعتمادی برخوردار است و خواستار وضوح نتایج تحقیقات در مورد علت این دو سانحه شد ، از جمله شرایط دیگر.

خبر مرتبط  بانک BRICS یک وام اضطراری 1 میلیارد دلاری برای مبارزه با بیماری همه گیر Covid-19 فراهم می کند - RT Business News

حتی پس از کسب تأیید تنظیم کننده ها ، نگرانی های بوئینگ ممکن است تمام نشود. در ماه اکتبر ، سازنده هواپیما 12 سفارش دیگر برای جنجالی 737 MAX از دست داد و تعداد هواپیماهای کمتری را نسبت به یک سال پیش به مشتریان تحویل داد. با توجه به اینکه صنعت هواپیمایی هنوز از بیماری همه گیر رنج می برد ، ممکن است تلاش های شرکت آمریکایی برای افزایش سفارشات با تعرفه های 15 درصدی اتحادیه اروپا با مشکل روبرو شود. عوارض اضافی واردات هواپیماهای آمریکایی بخشی از تصمیم اتحادیه اروپا برای سیلی زدن کالاهای آمریکایی به ارزش 4 میلیارد دلار با تعرفه ها به عنوان مجازات یارانه های ایالات متحده برای بوئینگ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید