اتحادیه اروپا کاوش ضد انحصار را در مورد معامله Fitbit Google با موضوع حفظ حریم خصوصی راه اندازی کرده است – RT Business News

تحقیقات چهار ماهه توسط بازرسان اتحادیه اروپا بر مبنای پیشنهاد 2.1 میلیارد دلاری گوگل برای سازنده ردیابی تناسب اندام Fitbit ، آغاز شده است. به گفته تنظیم کننده ها ، این معامله باعث افزایش بیشتر گوگل در بازارهای تبلیغاتی آنلاین می شود.

براساس کمیسیون اروپا ، تعهد گوگل مبنی بر استفاده از داده های Fitbit برای تبلیغات در تلاش برای پرداختن به نگرانی های رقابت کافی نبود.

گوگل مالکیت Fitbit را در ماه نوامبر اعلام کرد ، و ممکن است یک سال یا بیشتر باشد تا این شرکت بتواند آن را نهایی کند.

خبر مرتبط  ادعاهای هفتگی بیکاری ایالات متحده بالاتر می رود ، و میلیون ها نفر هنوز بیکار هستند - RT Business News

این شرکت قصد دارد رهبر بازار اپل و سامسونگ را از طریق این معامله در بازارهای ردیابی تناسب اندام و ساعت های هوشمند بدست آورد.




همچنین در rt.com
Google Fitbit را خریداری می کند ، تاریخچه سلامتی کاربران را به دست می آورد و باعث ایجاد عیب و نقص در حریم خصوصی می شود



خبر مرتبط  چرا تلاش های ایالات متحده برای آسیب رساندن به شرکت های فن آوری چینی "پیشنهادی برای از دست دادن" است - RT Boom Bust بررسی می کند - RT Business News

گوگل قول داده است از داده ها استفاده نخواهد کرد اما تنظیم کننده ها و گروه های طرفداری از مصرف کنندگان نگرانی در مورد دسترسی غول جستجو به داده های حساس مانند فعالیت های تناسب اندام ، ضربان قلب ، الگوهای خواب و موارد دیگر را ایجاد کرده اند.

گروه های مصرف کننده از سراسر اروپا ، ایالات متحده ، مکزیک ، کانادا و برزیل قبلاً این قرارداد را نامیده اند “مورد آزمایش” توانایی های تنظیم کننده برای جلوگیری از انحصار داده ها.

خبر مرتبط  سقوط سهام به دلیل عدم موفقیت یورو در محرک جدید کورو ویروس - RT Business News

بنا بر گزارش ها ، مقامات اتحادیه اروپا خواستار امتیازات بیشتری هستند که تضمین می کند داده های Fitbit برای برنامه نویسان شخص ثالث آزاد نخواهد بود. آنها همچنین اطمینان می یابند که Google از داده های Fitbit برای بهبود موتور جستجوی خود استفاده نمی کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد و امور مالی ، به بخش تجارت RT مراجعه کنید